The purple bubble.

Fick precis eller jag vet inte om det var precis, men idag eller igår iallafall... Då fick jag en kommentar som sa att jag precis kommenterat en annan sida, vilket är sant. Och det betyder ju att jag har internet. Yes I do. Och eftersom jag har internet skulle jag kunna lägga upp ett kapitel eller till och med flera om ni vill.
Men mitt internet är väldigt långsamt och jobbigt och jag håller på att få damp på det. Så alltså kommer det inte komma upp några bilder till dessa kapitlerna om jag lägger upp dom. Vilket betyder att ni får välja mellan att få kapitel utan bilder eller vänta tills måndag och få kapitel med bilder? :) Kommentera och berätta hur ni vill ha det, jag gör självklart som  ni vill :)
Tack så länge :) <3


Kommentarer
Postat av: Sara

Aha men det är inte så att jag tvingar jag påpekade det. Men jag älskar ändå din novell

2011-04-23 @ 15:36:49
URL: http://jbieberstoriies.blogg.se/
Postat av: Kajsa

Kapitel utan bilder!!! //Kajsa :D

2011-04-23 @ 19:51:16
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback