The purple bubble

Hejsan.
Jag är jätteledsen för detta som jag ska berätta.
Jag kommer inte kunna lägga upp några inlägg på hela helgen. Mina föräldrar drar med mig till vårt land och ja, jag måste hänga med och där har jag inget internet. Iallafall inte denna helgen. Och även om jag hade haft det så skulle jag inte kunna lägga upp något för att två av mina kompisar ska hänga med, så det är inte speciellt trevligt om jag sitter framför datorn hela helgen då :/<3 Jag hoppas ni förstår och inte lämnar mig ensam här för det! <3
Ni är grymma, bara så ni vet ;) <3
Puss på er :* <3
Detta är min absoluta favoritbild på Justin just nu. Eller denna och en till... Fast jag älskar ju alla, men denna och en till är dom bästa! Jag älskar dom!! <33 Och jag älskar honom, av hela mitt hjärta! Eller nästan, Min BFF har ju även en stor del av det och självklart min familj och mina andra vänner(+ några andra "kändisar", men dom har små platser). Men Justin och min BFF har de största delarna :* <3

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Fattar att du har ett liv, men jag hoppas att du hinner lägga upp ett innan du åker? Gör du det så är det awesome, och gör du inte det så gör det inget. Eller alltså man blir ju lite ledsen eftersom du skriver så bra, men jag fattar ju faktiskt att du har ett liv och nästa gång kanske det är man själv som är i samma sitution. Och jag vill att du ska veta att du aldrig kommer tappa mig i alla fall, för du skriver som en gudinna! //Kajsa :D

2011-04-29 @ 16:25:50
URL: http://minanovelller.blogg.se/
Postat av: Bieber Cash

Men awwwwwww! :') Du är söt du! <3 Älskar dig supermycket!!!! <3

2011-04-29 @ 21:31:03
URL: http://biebercash.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback