The purple bubble

Hejhej!
Jag ska försöka skriva ett kapitel idag, kanske till och med två, jag får se hur det går :) Men iallafall ett ska jag försöka hinna med :)
Men jag har en fråga till Stina... Du undrade om jag kunde skriva så att det händer mer, som när Tracey lärde Justin dansa... men vad menar du med det? Mellan vilka vill du att det ska hända saker? Berätta gärna så kan jag försöka göra så att det faktiskt händer och gör berättelsen/novellen bättre :)
Ha det bäst, så länge! :D
Hoppas alla hade en bra midsommar också!! :D

Kommentarer
Postat av: Stina

Jag vet inte riktigt hur jag ska förklara men typ att Justin visar Tracy hans värld (hur det är att vara pop-stjärna t ex eller att Tracy berättar om att prinsess livet var "bakom kulisserna") men att gör/är mer själva:)

Men det är jätte bra som det är, det var bara ett förslag<3

2011-06-26 @ 19:56:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback