The Purple Bubble

Hejhej...
Nu måste jag komma med lite dåliga nyheter. Jag ska iväg i helgen, och jag kanske bara kommer ha internet. Kanske... Jag hoppas det :) Eftersom det är en JB-chatt som Biebercash(Madde) anordnar... Och jag skulle vilja vara med på den :) Om ni gillar Justin Bieber borde ni verkligen också vara med och om ni inte läser hennes berättelse borde ni också göra det :) DEN ÄGER! <3 :D
I alla fall back to the bad news... Eftersom jag kanske bara har internet så kanske det inte kommer upp något kapitel i helgen, men jag hoppas att jag kan lägga upp ett eller två :) Jag får se, men jag kommer ha jättesegt internet OM jag internet... Så då kommer det inga bilder :/ <3 Menmen... jag hoppas det funkar iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback