The purple bubble

HejsanHejsan.
Jag vet att jag sa att jag skulle lägga upp ett kapitel. Men jag har gjort massa skolarbete och till och med min grannes skolarbete D: xD Men alltså, förlåt. Jag känner mig typ sämst.
Men jag har gjort massa skolarbete idag och sen nyss var ju CSI på 5an och Justin var med i det som Jason McCann, såg det för första gången faktist. Asbra!! HAN VAR SÅ JÄKLA SNYGG!! Synd bara att han dog. Idiot -.-' Men jag älskar honom ändå. Justin asså, inte McCann. Och nu är Big Brother och sen behöver jag sova, så jag hinner inte med ett till kapitel. :S Tyvärr. Jag är jätteledsen.
HAHAHAA, Det var så himla kul va. När CSI var slut så sa han kommentatorn "Vi vill påminna alla Justin Bieber-fans, det var bara på låtsas". HAHAHAHAHAHAHAHA sheet vad jag garva xD
Aja, förlåt mig så jättemycket. Hoppas ni stannar kvar tills imorgon då nästa förhoppningsvis kommer <3

Kommentarer
Postat av: sara

Hahaha han sa så för att förra gången dom visade avsnittet så kommenterade R.i.p Justin bieber och sånt på sidan och Justin tweetade att han inte är död så det var i stort sätt varför han sa ta det lugnt han är inte död på riktigt

2011-05-03 @ 18:05:08
URL: http://http://jbieberstoriies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback