Traceys hem

Nu har jag gjort bilden på hur jag föreställer mig hur det ser ut där Tracey bor. Bilden är målad i paint, så den är inte speciellt fin xD menmen... Bilden är också målad uppifrån, så ni ser den i fågelperspektiv :)


Okej, ska jag förklara vad allt är nu xD
Vi börjar med garderoben... Det är två klädhängare på sidorna och en skohållare i mitten. Brevid den ena utav klädhängaren står det en pall typ, och ovanför den hänger en spegel.
Köket och vardagsrummet... där är det ett runt bord, med 4 stolar, 2 soffor, 1 fotölj, ett ovalt bord och en TV mitt emot den ena soffan och bordet.
I badrummet är det en rund toalett, två handfat med spegel över dom och den fyrkantiga saken är duschen.
I sovrummet är det en säng och mitt emot sängen på väggen hänger det en TV.
Utanför badrummet är det en korridor/hall ut mot resten utav hotellet. Nu såg jag att jag glömde en dörr ut mot hotellet, men ja... nu vet ni ju att den ska finnas där.

Jag tror det var de enda förklaringarna som fanns på denna bilden xD haha. Iallafall är det såhär JAG ser Traceys hem, om ni vill se det på ett annat sätt så får ni självklart göra det :) Vad tycker ni? Funkar det? :) Kommentera och berätta vad ni tycker.


Förlåt för att jag inte lagt upp något kapitel, men det kommer idag! Jag lovar!

Kommentarer
Postat av: Kajsa

Längtar tills det kommer! //Kajsa :D

2011-05-07 @ 14:58:55
URL: http://minanovelller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback