-

Jag har verkligen helt stopp. Jag vet inte vad jag ska skriva. Jag har försökt massor med gånger, det kommer ingenting :S Det känns lite konstigt faktiskt, jag har aldrig haft det så att jag inte kommit på något att skriva. Fast åandra sidan har jag heller aldrig skrivit en sån lång "berättelse" förut :) Men det är kul, om man kommer på något att skriva om.
Jag ber om ursäkt jättemycket och förstår om ni inte orkar vänta, jag vet hur det känns ^^ Men ja, jag ska göra mitt bästa, men det kan nog ta ett tag tror jag. Jag vet inte faktiskt. Hoppas det kommer snart, men jag vet inte.
Och bara så ni vet, hela Justins album "Under The Mistletoe" har kommit ut på Spotify :) Så om ni har spotify, gå in och lyssna :)

Kommentarer
Postat av: ida

Aw, lycka till med skrivlusten! ;) väntar på dej, längtar efter nästa del!

2011-11-02 @ 01:28:23
Postat av: Mina

Du kan alltid ta och kika in på min Bieber novell och få lite inspiration?! :) Behöver lite feedback! KRAM

2011-11-08 @ 21:19:59
URL: http://whenlovehitsyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback