The purple bubble

Hejhejhej! Förlåtförlåtförlåt!
Jag ber så jättemycket om ursäkt för den otroligt dåliga uppdateringen! :'( Men jag har haft apsvårt att komma på vad jag ska skriva. Men det är över nu! Så nu kommer kapitel! Två faktiskt! Inte så många som jag hoppats, men jag ska fortsätta skriva ikväll! Och en annan anledning att det inte kommit upp är för att vårat internet försvann helt och hållet efter att vi hade strömavbrott :S Men nu är det tillbaka igen! Och förhoppningsvis för lång tid :) <3
Men förlåtförlåt så jättemycket! Jag börjar skriva in kapitlet nu!
En till sak... Jag tror jag har kommit på ett namn till denna berättelse/novell/fanfiction eller vad man nu ska kalla det ^^ Vad tycks om... That someone might be someone else? Kanske? Kommentera gärna och berätta vad ni tycker! Eller om ni har något ni tycker passar bättre, var inte rädda för att komma med förslag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback